Najczęściej zadawane pytania

Wysyłka

Jak dostarczacie zamówienia?

Aktualnie współpracujemy z firmą kurierską UPS. Planujemy też uruchomienie innych metod wysyłki. Niestety na razie ze względów sanitarnych nie jest możliwy odbiór osobisty. Jak tylko sytuacja się unormuje, oczywiście otworzymy drzwi dla wszystkich 🙂

Czy wysyłacie zagranicę?

Na razie wysyłamy zakupy tylko na terenie Polski, ale kto wie, jeśli okaże się, że zapotrzebowanie jest duże, być może uruchomimy też wysyłki zagraniczne 🙂

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Złożone zamówienia nadajemy tego samego, lub kolejnego dnia roboczego. Reszta należy do firmy UPS. Są szybcy, więc jak dobrze pójdzie, to wysyłka może być na miejscu nawet następnego dnia.

Płatności

Jakie metody płatności akceptujecie?

Aktualnie za zakupy można u nas płacić szybkim przelewem lub BLIKiem.

Czy zakupy on-line są bezpieczne?

Jasne, że tak. Płatności online obsługuje nam Dotpay. Oni gwarantują bezpieczeństwo Twoich zakupów.

Zamówienia i zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby zamówić któryś z artykułów, które sprzedajemy, po prostu wejdź na jego stronę, Dodaj go do koszyka, przejdź do Zamówienia, podaj swoje dane, wybierz metodę płatności, zaakceptuj regulamin i kliknij Kupuję i płacę. Wtedy przejdziesz do swojego banku, gdzie dokonasz płatności. Wtedy wystarczy już tylko czekać na przesyłkę 🙂

Jak mogę odwołać lub zmienić zamówienie?

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz to zrobić, wyślij do nas maila, lub skontaktuj się w któryś ze sposobów podanych na stronie Kontakt. Zrób to jednak szybko, zanim zdążymy wysłać Twoje zamówienie.

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie musisz. Jednakowoż założenie konta wiąże się z pewnymi korzyściami. Na przykład możesz śledzić na bieżąco, co dzieje się z Twoim zamówieniem, w przyszłości łatwiej Ci będzie robić zakupy, bo odpadnie wypełnianie formularza adresowego. Planujemy też pewne udogodnienia i promocje dla zalogowanych klientów.

Jak sprawdzę, co się dzieje z moim zamówieniem?

Jeśli masz u nas konto, to po zalogowaniu sprawdzisz to w zakładce Zamówienia. Jeśli nie, kliknij link Śledzenie zamówień, który znajdziesz w stopce strony.

Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli z jakiegoś powodu poczynione u nas zakupy Cię nie usatysfakcjonują, zgodnie z obowiązującymi zasadami możesz zwrócić zakupione artykuły w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Wystarczy, że prześlesz nam o tym odpowiednią informację na adres e-mail sklep@charlie.pl. Zanim to zrobisz, zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na ten temat w naszym regulaminie.

Aktualizacja…
  • Brak produktów w koszyku.